نمایش دادن همه 3 نتیجه

پیروزی قبل از جلسه اول دادرسی (اصول حرفه ای دادخواست و لایحه نویسی)

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «پیروزی قبل از جلسه اول دادرسی (اصول حرفه ای دادخواست و لایحه نویسی)» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
1,300,000 تومان

ژست حرفه ای وکیل (آموزش فن بیان و زبان بدن)

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «ژست حرفه ای وکیل (آموزش فن بیان و زبان بدن)» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
430,000 تومان

دوره (آموزش فنون دفاع استراتژیک)

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «دوره شطرنج حقوقی (آموزش فنون دفاع استراتژیک)» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
4,900,000 تومان

مهارت های پایه ای وکالت: قطعا برای تبدیل شدن به یک وکیل حرفه ای در حقوق بیمه ، و یا در سایر رشته رشته های تخصصی حقوق مثل حقوق بانکی، یا حقوق اراضی و املاک و …. علاوه بر کسب مهارت تخصصی در ان  رشته خاص نیازمند یک سری اطلاعات و مهارت های حرفه ای وکالت از قبیل فنون دفاع و وکالت حرفه ای، مهارت های لایحه نویسی و مواردی مثل فن بیان و زبان بدن قوی هستید.

این بخش سعی شده با طراحی دوره های تخصصی، مهارت های وکالتی شما عزیزان افزایش داده شود تا علاوه بر استفاده در پرونده های تخصصی حقوق بیمه در سایر مراحل حرفه وکالت از برخورد اولیه با مراجعین به دفتر شما، تا عقد قرارداد، تنظیم استراتژی دفاع، تنظیم لوایح و مدیریت جلسه دادرسی با استناد به معتبر ترین منابع داخلی و خارجی و استفاده از تجربه وکلا و اساتید پیشکسوت همراه شما باشیم.

بخشی از دوره های طراحی شده در این بخش:

 دوره شطرنج حقوقی (اموزش فنون دفاع استراتژیک)

کسب مهارت فن دفاع یک مهارت مستقل از دانش حقوقی ماهوی و یا حتی شکلی و ایین دادرسی شماست. در این دوره سعی شده تا با شناخت اصول کلی و حرفه ای و پیش بینی حرکات احتمالی طرف دعوا در طراحی بهترین استراتژی دفاعی به شما اموزش داده شود.

ژست حرفه ای وکیل (آموزش فن بیان و زبان بدن)

اگر حرفه فعلی شما وکالت است حتما در این موقعیت قرار گرفته یا حداقل با ان مواجه شده اید که وکیلی که همه مسائل شکلی و ماهوی دفاعیات خود را رعایت نموده و بر مسائل و جزئیات دعوا نیز تسلط کامل دارد صرفا به این خاطر که در انتقال مفاهیم مد نظر خود به مقام قضایی و یا طرف مقابل عملکرد ضعیفی داشته و به قول معروف نتوانسته منظور مدنظر خود را به درستی، رسایی و شوایی منتقل کند متاسفانه در جلسه دادرسی ان طور که باید موفق و سربلند نبوده و نتیجه درخشانی را حاصل ننموده است.

ما در این دوره از وقوع این شرایط ناخوشایند برای شما پیشگیری قطعی میکنیم

پیروزی قبل از جلسه اول دادرسی (اصول حرفه ای دادخواست و لایحه نویسی)

بر هیچ وکیل ماهر و با تجربه ای پوشیده نیست که اگر شما دادخواست دقیق و اصولی را در مقام وکیل خواهان و یا لایحه دفاعی محکم و نظام مندی را در مقام وکیل خوانده تنظیم نموده باشید اصل مسیر موفقیت را پیموده اید و در جلسه دادرسی کار چندان سختی جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نخواهید داشت.

اهمیت این موضوع در مرحله تجدید نظر به دلیل رویه قضایی قالب اکثر شعب مبنی بر تصمیم گیری بر اساس اظهارات و دفاعیات مکتوب طرفین قطعا چند برابر خواهد بود.

لذا کسب مهارت دادخواست نویسی و لایحه نویسی حرفه ای برای هر وکیل حرفه ای بسیار ضروری و واجب می باشد و ما در این دوره سعی در ارتقا این بخش از مهارت حرفه ای شما داریم.