نمایش دادن همه 4 نتیجه

دوره تخصصی بیمه شخص ثالث

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «دوره تخصصی بیمه شخص ثالث» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
1,350,000 تومان

موارد فسخ و بطلان ویژه عقد بیمه

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «موارد فسخ و بطلان ویژه عقد بیمه» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
500,000 تومان

موقعیت یابی در دعوای بیمه (حقوق و تکالیف بیمه گر و بیمه گذار)

بدون امتیاز 0 رای

دوره تخصصی «موقعیت یابی در دعوای بیمه (حقوق و تکالیف بیمه گر و بیمه گذار)» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
0
1,350,000 تومان

دوره ریشه ها (اصول بنیادین حقوق بیمه)

دوره تخصصی «ریشه ها (اصول بنیادین حقوق بیمه)» برای اولین بار توسط راهکار آکادمی و به شکلی تخصصی و نوین تهیه و ارائه شده است. در صورت نیاز به راهنمایی قبل از خرید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

24 ساعت
1
500,000 تومان

وکالت حرفه ای بیمه: انجام وکالت تخصصی موضوعی است که در اکثر کشور های که دارای نظام حقوقی و قضایی مترقی هستند بسیار بدیهی و مرسوم می باشد و این موضوع نه تنها ضامن بهبود عملکرد کلی سیستم حقوقی و قضایی است بلکه ضامن حفظ حقوق حداکثری مراجعین به دستگاه قضا نیز می باشد.
در کشور ما چند سالی است که این ضرورت حس گردیده است که با توجه به گسترش و پیچیدگی روز افزون مباحث حقوقی گریزی از حرکت به سمت تخصصی شدن و بخش بندی دقیق تر سیستم حقوقی چه در بخش قضایی و چه از سوی وکلا و نمایندگان حقوقی نیست.
اهمیت این موضوع برای وکلا و کاراموزان به مراتب بیشتر می باشد چرا که علاوه بر اینکه کسب تخصص باعث تضمین حقوق بیشتر موکلین شما و در نهایت رضایت بیشتر مراجعین به دفتر حقوق شما می باشد به طور غیر مستقیم موجب ایجاد شهرت حرفه ای نیکو و موثر و به اصطلاح رایج امروز برند سازی حرفه ای شما نیز خواهد گردید که هم این موضوع باعث ارتقای علمی و حتی اقتصادی شما در حرفه ای که به ان مشغول هستید خواهد گردید و استرس های شغلی شما در حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.